مهم ترین اخبار روز

مهم ترین اخبار روز ایران و جهان در 24 ساعت گذشته بدون سانسور

کدام عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود | اسم عضوی از بدن که بیست برابر بزرگ میشود

کدام عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود | اسم عضوی از بدن که بیست برابر بزرگ میشود

کدام عضو بدن تا بیست برابر رشد می کند, عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود کدام است

کدام عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود

کدام عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود

در این پست از مجله اینترنتی جونا مطلبی با عنوان اسم عضوی از بدن که بیست برابر بزرگ میشود در بخش دانستنی های جالب سایت جونا بررسی می شود.

رشد مغز آدمی از زمانی که در رحم مادر است شروع شده و در زمان تولد به بیشینه‌ی رشد خود می‌رسد. این روند تا 18 سالگی همچنان ادامه می‌یابد.

مَغْز یکی از حسّاس‌ترین و پیچیده‌ترین اعضای بدن در همه مهره داران و بیشتر بی‌مهرگان است که در برخی گونه‌ها ۲ درصد از وزن بدن جان‌دار را تشکیل می‌دهد.

در انسان تا بیش از ۳۰ درصد کالری (انرژی) روزانه را مصرف می‌کند و بیشتر انرژی خود را از کربوهیدرات‌ها (گلوکز خون) جذب می‌کند و این سوخت را سریع می‌سوزاند حتّی زمانیکه شخص در خواب است، مغز بیشتر از هر عضوی از بدن اکسیژن مصرف می‌کند. به نارسایی مغزی اسکم مغزی می‌گویند.
مغز شامل نیمکره‌های مخ، مخچه و ساقه مغز است. بیشتر حجم مغز را نیمکره‌های مخ تشکیل می‌دهند. نیمکره‌های مخ باعث می‌شوند تا انسان بتواند فکر کند و حرف بزند و مسائل را حل کنند.


کدام عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود | اسم عضوی از بدن که بیست برابر بزرگ میشود کدام عضو بدن تا بیست برابر رشد می کند, عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود کدام است کدام عضو بدن تا ۲۰ برابر بزرگ میشود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan