مهم ترین اخبار روز

مهم ترین اخبار روز ایران و جهان در 24 ساعت گذشته بدون سانسور

دانلود اهنگ یه دفعه اومدی تو دلم از نازنین بیاتی با کیفیت عالی و لینک مستقیم همراه با متن

دانلود اهنگ یه دفعه اومدی تو دلم از نازنین بیاتی با کیفیت عالی و لینک مستقیم همراه با متن دانلود آهنگ یه دفعه اومدی تو دلم یهویی شدی همه کسم "جهت دانلود کامل آهنگ کلیک کنید ... موزیک 98. ۲۵ بازدید. آهنگ میثاق کریمی بنام جزیره. ۰۳:۴۵ ...


یه دفعه اومدی؛ توو دلم! یهویی شدی، همه کسم
نفسم می گیره بی تو؛ همه جوره محشری تو…
جونمم بسته به جونت…
آخه این دلوُ می بری تو
وقتشه همه بدونن؛ عشقِ اول آخری، تو…

طاقتِ دلبریاتوُ… اون خندیدناتوُ… اون چالِ گونه هاتوُ؛ ندارم! ندارم
لج وُ لج کردناتوُ… دلخور شدناتوُ… حتی اون رنگِ چشاتوُ؛ ندارم! ندارم
تنها تنها؛ کجا؟! با ما راه بیا…
من پشتتم؛ یهو نکنی سردی با دلم…
بد عاشقتم! خوشگلم…
نازین خودت همه جوره معشری باصدات
عالیه من که عاشقش شدم شما هم این اهنگ زیبا رو دانلود کنید من که خیلی خیلی این اهنگ رو دوست دارم
چوخ ساقول بسیارعاااااااااااالی
عالیه باو
عالیییییییییییییییییییییییییبییییییییی
بینهایت عالی و زیبا😍😍😘😘
خیلی زیبا👌👌👌
عالی عشقم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan