مهم ترین اخبار روز

مهم ترین اخبار روز ایران و جهان در 24 ساعت گذشته بدون سانسور

دانلود اهنگ اصلا بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد

دانلود اهنگ اصلا بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد دانلود آهنگ دانیال هندیانی به نام اصلا بیخیال (اصن بیخیال)  جدیدترین آهنگ دانیال هندیانی به نام اصن بیخیال اصن بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد تو میخندیدی و دلم می مرد اما تو یادت رفت کی.

دانلود اهنگ اصلا بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد 

یه وقتایی لازمه بشی از همه دور
بری یه جایی که نباشه حتی یه لکه نور
یه وقتایی مجبوری بزنی به بیخیالی
اونکه عاشقش بودی رفته و مجبوری بگی نیس خیالی
باشه نیست خیالی
اصن بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد
تو میخندیدی و دلم می مرد
اما تو یادت رفت کی واست میمرد
اصن بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد
تو میخندیدی و دلم می مرد
اما تو یادت رفت کی واست میمرد
باشه فرض میکنیم اصن نبودم تو شبای تو
بیس چاری پیشم نبودیو قفل نبودم رو چشای تو
باشه فرض میکنیم منم یه غریبه ام مثه همه
آره خیالی نی با اینکه این فرضای الکی رو مخمه
اصن بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد
تو میخندیدی و دلم می مرد
اما تو یادت رفت کی واست میمرد
اصن بیخیال شبایی که فقط رو شونه ی تو خوابم میبرد
تو میخندیدی و دلم می مرد
اما تو یادت رفت کی واست میمرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan