مهم ترین اخبار روز

مهم ترین اخبار روز ایران و جهان در 24 ساعت گذشته بدون سانسور

دانلود اهنگ اون اصلا شبیه من نبود نه | دانلود اهنگ تتلو اون اصلا شبیه من نبود

دانلود اهنگ اون اصلا شبیه من نبود نه : دانلود آهنگ امیر تتلو به نام هع (هه) دانلود جدیدترین اهنگ از امیر تتلو با نام اون اصلا شبیه من نبود با لینک مستقیم کیفیت 320. New Music Of Amir tataloo called on aslan shabihe man nabod with ...

دانلود اهنگ اون اصلا شبیه من نبود نه | دانلود اهنگ تتلو اون اصلا شبیه من نبود 

اون اصلا شبیه من نبود نه

شبا موهاتو ناز میکرد نه

واسه تو دری باز میکرد

اون فقط نقش منو استایل منو بازی کرد

اون اصلا شبیه من نبود نه

بیخودی سرت داد میزد هم

پشتت میگفت تو فامیل بد

هم تیک با همه رفیقات میزد

اون اصلا شبیه من نبود

فقط میزدو الفرار

میچید واست میزو میرفت قرار

منو یکی نکن اصن با اون هیچی ندار

گفتی میرمو یه دوری میزنمو برمیگردم

دانلود اهنگ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan