مهم ترین اخبار روز

مهم ترین اخبار روز ایران و جهان در 24 ساعت گذشته بدون سانسور

دانلود اهنگ جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم mp3 با لینک مستقیم

دانلود اهنگ جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم mp3 با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید مهراد جم شمال بشنوید و لذت ببرید / دانلود آهنگ شنیدنی و زیبای مهراد جم به نام شمال به ... جلو همه بگو! به من خیلی دوست دارم، عشقِ دلَم…

دانلود اهنگ جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم mp3 با لینک مستقیم

با تو، راه شمال تاریک میشه

آروم هوا، بسته میشه

آروم چشات، شبِ جنگــل و بارون و باد

بارون میاد… بارون میاد… بارونو دوس داره زیاد

میکنه یَواش اون چشـاشو باز، میگه بهِم بزن! کنار

بزن کنار! تووو این هوا… بریم زیرِ بارون، یواش

خیـس بشه اون صورت ناز

بهم بگی: تا تهِش میـمونم باهات، میمونه باهام

لینک دانلود


مهراد جم خونده به نظرم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan